رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: کنگره نکوداشت آیت الله مظاهری 25 آذر در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صادق صالحی افزود: در این کنگره که در حسنیه قدیم تیران با حضور اقشار مختلف مردم و شخصیت های برجسته دینی، علمی و مسئولان استان برگزار خواهد شد، از آثار آیت الله مظاهری رونمایی می شود.
وی با اشاره به اینکه کنگره نکوداشت آیت الله مظاهری در اصفهان نیز برگزار می شود، گفت: به دلیل اینکه شهر ' تیران ' زادگاه این مرجع تقلید است، بخش رونمایی از آثار این مرجع تقلید که از برنامه های کنگره یاد شده می باشند، در این شهر برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، افزود: به همین مناسبت دومین شب شعر و سوگواره عاشورایی با حضور شاعرانی از شهرستان های استان همراه با اجرای برنامه های نمایش عاشورایی در شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.
صالحی با اشاره به هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: دومین جشنواره هنری پیامبر اعظم (ص) شهرستان تیران و کرون نیز برگزار خواهد شد و هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا حداکثر تا پایان دی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره هنری پیامبر اعظم (ص) در رشته های طراحی، نقاشی، سیاه قلم، طراحی پوستر و کاریکاتور برگزار خواهد شد، گفت: صلح، دوستی و مهربانی، سخنان و توصیه های پیامبراکرم (ص)، صله رحم، زندگی ساده و زیبا، مسجد و معنویت از موضوعات در نظر نظر گرفته شده برای این جشنواره است.
آیت الله مظاهری در سال 1312 هجری خورشیدی در شهر « تیران » ، از توابع استان اصفهان در خانواده ‌ای مذهبی و روحانی به ‌دنیا آمد.
تقید به شریعت از ویژگی ‌های برجسته خانواده او بویژه پدرش بود که این ویژگی، سهم بسزایی در رشد و تعالی روحی او و علاقه ‌مندی وی به فراگیری علوم دینی و حوزه علمیه داشت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار