سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

افتتاح بخش کودک در کتابخانه عمومی شهر لوندویل

بخش کودک در کتابخانه عمومی شهر لوندویل با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی آستارا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در مراسم افتتاح بخش کودک در کتابخانه عمومی شهر لوندویل گفت : با افتتاح بخش کودک در کتابخانه عمومی شهر لوندویل کودکان این شهر می‌توانند به بیش از 600 جلد کتاب با محوریت کتاب کودک دسترسی داشته باشند.
قاسم خسروی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از بخش کودک در کتابخانه عمومی شهر لوندیل 30 میلیون ریال هزینه شده است افزود:  توسعه بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی آستارا به عنوان یک راهبرد اصلی مورد توجه مسؤولان فرهنگی بوده و به صورت جدی دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کتاب‌های عرضه شده در بخش کودک کتابخانه عمومی شهر لوندیل در موضوعات علمی، مذهبی، داستانی و شعر است گفت : این پروژه با هدف بهره‌گیری کودکان و نونهالان از خدمات کتابخانه‌های عمومی و فراهم‌سازی بستر مناسب برای رفع دغدغه اولیا به هنگام استفاده از کتابخانه انجام شد.
به گفته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا برای بخش کودک کتابخانه عمومی شهر لوندویل یک سالن مطالعه مناسب با روحیه کودکان پیش‌بینی شده که کودکان می‌توانند از این سالن برای مطالعه کتاب استفاده کنند.
خسروی دیدار با امام جمعه، برگزاری نشست‌های کتابخوان، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌ها، برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب و نواخته شدن زنگ کتاب در مدارس را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به منظور گرامیداشت روز کتاب، کتابخوان و کتابدار عنوان کرد.
 آیین افتتاح بخش کودک در کتابخانه عمومی شهر لوندیل با حضور بخشدار و شهردار لوندویل، اعضای شورای اسلامی شهر لوندویل و رئیس دفتر نماینده مردم آستارا در شهر لوندویل انجام شد.
از 15 تا 27 آبان ماه به عنوان روزهای گرامیداشت کتاب، کتابخوان و کتابدار نام‌گذاری شده است.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.