زمستان امسال گاز قطع نخواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

مدیرعامل شرکت گاز ایران امروز در دیدار با استاندار گیلان در رشت از اتخاذ تدابیر لازم برای تامین گاز مورد نیاز کشور در زمستان پیش رو خبرداد و افزود : تقزیبا قطعی گاز در روزهای سرد سال منتفی است.

حمید رضا عراقی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه شرکت گاز برای جلوگیری از قطعی گاز در 3 سال گذشته تصریح کرد : به رغم این اقدامات انتظار داریم مشترکان همچنان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی در ادامه به رتبه نخست گیلان در گاز رسانی روستایی هم اشاره کرد و افزود : با اختصاص 5 هزار میلیارد ریال اعتبار برای گاز رسانی به روستاهای گیلان در 3 سال گذشته ضریب بهره مندی از این نعمت در این استان به بیش از 91 درصد افزایش یافته است و این رقم تا پایان امسال به 95 درصد افزایش خواهد یافت.

استاندار گیلان نیز از افزایش 30 درصدی ضریب بهره مندی گیلانیان از نعمت گاز طبیعی در3 سال گذشته خبر داد و گفت : گیلان اکنون در حوزه شهری جزء استان های سبز است و تلاش می شود تا پایان دولت یازدهم در حوزه روستایی نیز این کار محقق شود.

محمد علی نجفی از اجرای طرح گازرسانی به 120 روستای گیلان خبر داد و افزود : با اجرای این طرح ها گیلان را به اهداف کامل در حوزه ی گازرسانی می رساند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، رشت ، شرکت گاز ، قطعی گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.