سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار خرّم در همایش علمی بسیج و امنیت پایدار:

سپاه در شمال غرب کشور امنیت مناسبی را ایجاد کرده است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: مردم اعم از کرد و آذری و رنگین کمان قومیت ها همه دست در دست هم داده و در ایجاد امنیت همراه با نیروهای نظامی نقش موثری ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سردار عابدین خرّم  در همایش علمی بسیج و امنیت پایدار گفت: امروزه در شمال غرب کشور سپاه با حضور نیروهای عملیاتی خود توانسته امنیت مناسب و قابل قبولی را ایجاد کند .

وی افزود: در آذربایجان غربی با توجه به موقعیت جغرافیایی ، سیاسی و نظامی و انسانی با چالش ها موانع و همینطور مزیت هایی روبرو هستیم که اگر امروزه بخواهیم مزیت های ما که ناشی از وجود امنیت پایدار است احصا کنیم نقش مردم در این بین یک نقش اساسی و بی بدیل بوده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: بنابراین اگر ما بخواهیم امنیت پایدار مردمی تداوم پیدا کند بایستی به ابعاد فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی و اجتماعی منطقه توجه داشته باشیم و مسئولین امر نیز در این رابطه کمک مضاعف کنند.

خرّم با بیان اینکه پیشرفت کشور بدون حرکت در مسیر دانش و پژوهش و دسترسی به قله های پیشرفت امکان پذیر نیست، تصریح کرد: لذا این تدبیر مبنای حرکت سپاه و اهمیت به موضوع دانش و پژوهش می باشد.

وی ثبت و مدون کردن تجارب پاسداران در جریان پاسدارای از انقلاب اسلامی را از لازمه های مهم کشور عنوان کرد و گفت: تا بدین وسیله دانش مورد نیاز سپاه استفاده شده تا این نهاد مقدس و تجربیات گرانبهای آن درست به نسل آینده سپرده شود.

خرّم افزود: یکی از این روش ها نیز در قالب پروژه های پژوهشی و بکارگیری از این طریق امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: بنابراین با توجه به چالش های جدی منطقه بایستی این بهشت علمی را که در کشور داریم و از امنیت لازم نیز برخوردار هستیم در قالب بسیج مردمی بکارگیری کرده تا بتوانیم نتایج مطلوبی بدست آوریم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: الحمدالله امروزه مردم اعم از کرد و آذری و رنگین کمان قومیت ها همه دست در دست هم داده اند و در ایجاد امنیت همراه با نیروهای نظامی نقش موثری ایفا کرده اند که لازم است ما این ها را از لحاظ علمی ثبت و در اختیار آیندگان قرار دهیم.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.