سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

جلسه پیگیری مصوبات سفررییس جمهور به استان

راه نجات دشت قزوین ؛ اجرای سامانه آبیاری نوین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون  هماهنگی امور اقتصادی  و توسعه منطقه ای استانداری در اولین جلسه پیگیری مصوبات سفررییس جمهوردر بخش کشاورزی گفت : راه نجات و برون رفت دشت قزوین ، اجرای سیستم های نوین آبیاری است که باید توجه ویژه ای به این امر شود .

 منوچهر حبیبی با بیان اینکه حجم اجرای 20 هزار هکتار آبیاری نوین در بخش کشاورزی گسترده است افزود : این کار مشارکتی است و باید با همکاری سایر دستگاههای اجرایی ومردم اجرا شود .

وی تاکید کرد :  باید با تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح تا پایان سال اجرا شود .

معاون  هماهنگی امور اقتصادی  و توسعه منطقه ای استانداری به منظور تسریع اجرای طرح ، لازم است تا  فرماندهی کار را  فرمانداران برعهده گیرند.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را ؛صرفه جویی در مصرف آب بیان کرد و گفت : باید قوانین دست و پا گیر را برداریم تا طرح به مرحله اجرا برسد .

حبیبی  در ادامه بر لزوم بهره گیری و استفاده از واحد های تولید کننده لوله و اتصالات استان تاکید کرد و گفت : باید با شناسایی این واحدها ، هماهنگی لازم صورت گیرد تا مواد اولیه و اقلام تامین شود.

حبیبی  با اشاره به تفاهم نامه همکاری جهادکشاورزی با سازمان همیاری شهرداری های استان برای اجرای این طرح اضافه کرد : سازمان همیاری بایددر شهرستانها نمایندگی ایجاد کند تا مراجعه مردم و کارها روان سازی شود.

حبیبی همچنین  بر لزوم اولویت قرار دادن محصولات استراتژیک برای رسیدن به هدف تاکید کرد .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.