سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اصناف بیشترین ارتباط را با مردم دارند

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: اصناف در حوزه اجتماعی بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود فقیهی در مجمع دو سالانه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور که در محل سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: یکی از آفت‌های این حوزه ریا و ریاکاری است که سبب انحراف و گمراه شدن مردم می‌شود و بزرگترین آفت این راه دنیا طلبی است‌.

وی اظهارکرد: دنیا طلبی صرفاً در حوزه پول نیست و در رابطه با شهوت، مقام و غیره نیز وجود دارد؛ منشاء تمام انحرافات موجود دنیا طلبی است که مصادیق آن را در نظام می‌بینیم.

فقیهی با بیان اینکه تنها راه مقابله با دنیا طلبی، حمایت و حرکت در مسیر ولایت است، گفت: افرادی در کمین‌ ما هستند که برای پیگیری اهداف خود حق را به باطل ملبس می‌کنند بنابراین در این مسیر باید دقت بسیار داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: براساس آیات قرآن، حق هدایتگر است و سعادتمندی می‌آورد و راه حق راه سلامت و استواری است .

وی اظهار داشت: دشمن با پوشاندن لباس باطل به حق درصدد ایجاد گمراهی و ضلالت است چرا که برای پیگیری امیال و اهداف خود ناچار است که باطل را حق جلوه دهد.

فقیهی با بیان اینکه نفاق بزرگترین و مهم‌ترین مسئله در تاریخ است، گفت: حقوق بشر کلمه زیبا و خوبی است اما آمریکا و پیروانش سعی دارند با استفاده از کلمه حقوق بشر مردم را فریب دهند.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.