سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانشهر؛

برگزاری همایش خورشید ولایت در ایرانشهر

همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: در سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر، هفتمین همایش «خورشید ولایت» 28 آذرماه، با حضور علمای شیعه و سنی از سرتاسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

نبی‌بخش داوودی، افزود: هفتمین همایش « خورشید ولایت» 28 آذرماه، با حضور علمای شیعه و سنی از سرتاسر کشور در ایرانشهر برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: مردم شیعه و سنی ایرانشهرعلاقه بسیار وافری نسبت به مقام معظم رهبری دارند و این عشق و ارادت به ولی امر مسلمین جهان تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
 
وی افزود: سال‌ها پیش در این منطقه در زمانی که ظلمت رژیم ستمشاهی بر سر مردم سایه افکنده بود شاهد طلوع خورشید ولایت و حضور مقام معظم رهبری در این استان بودیم که همچنان این حضور گرما بخش دل‌های مردم استان است.

داوودی بیان کرد: همایش خورشید ولایت که هر ساله در سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر برگزار می‌شود، اعلام وفاداری مردم ولایت‌مدار این مرز و بوم به انقلاب و تجدید بیعت آنان با ولی فقیه است.

یادآور می‌شود، رهبر معظم انقلاب 28 آذر 1356 توسط رژیم پهلوی به مدت هشت ماه به ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان تبعید شدند که این سفر آغازگر بیداری و روشنگری برای مردم استان بود.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.