بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گام‌های بسیار بلندی در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه فضاهای آموزشی در استان سیستان و بلوچستان برداشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،نبی بخش‌داوودی فرماندار ایرانشهر گفت:مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان همواره قدردان این زحمات و اقدامات بوده و از تلاش‌های خالصانه‌ی این بنیاد تقدیر و تشکر می‌کنند.

وی با تقدیر از اقدامات بنیاد برکت،‌ ابراز امیدواری کرد که این عملکرد ارزشمند همچنان تداوم داشته باشد و مناطق محروم با جهاد این بزرگواران شاهد پیشرفت، آبادانی و رونق باشد.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی تلاش‌گران بنیاد برکت بسیار منظم و دقیق بوده و توانسته خدمات بی‌مثالی را به مردم مناطق محروم در جهت آسایش و آرامش آنها و استفاده از امکانات بهداشتی، آموزشی و خدماتی مهیا سازد، تصریح کرد: مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان نیز از این خدمات بهره‌مند شده‌اند و این سبب افزایش رضایت‌مندی آن‌ها شده است.

داوودی با اشاره به این‌که بنیاد برکت در این استان گام‌های بسیار خوبی در راستای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و توسعه‌ فضاهای آموزشی و بهداشتی درمانی برداشته است، گفت: امیدواریم با این تلاش‌ها و کمک به برطرف شدن محرومیت‌ها شاهد پیشرفت روزافزون این مناطق در آینده‌ی نزدیک باشیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار