سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کنفرانس ملی ایمنی در صنعت ساختمان

کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی نبيان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در جلسه کمیته راهبردی این کنفرانس در استانداری مازندران گفت: این کنفرانس ملی پنجم و ششم دیماه در مجتمع نفت محمود آباد در 10 محور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنفرانس ملی در 10 محور بهداشت ،ایمنی ، محیط زیست ،قوانین و مقررات ،ارزیابی اقتصادی و اجتماعی ،مدیریت و تحلیل ریسک ،ارتقای آگاهی عمومی ، مصالح و فناوری های نوین ،اقلیم و ساختگاه و پدافند غیرعامل مقالات علمی و پژوهشی توسط کارشناسان ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: حضور 30 هزار مهندس فعال در این حوزه در مازندران می طلبد تا زمینه حضور شایسته و فعال مهندسان در این کنفرانس فراهم شود.

نبيان با اشاره به اينكه با توجه به رشد صنعت ساختمان و ضرورت رعايت مسايل ايمنی و بهداشت اين كنفرانس برگزار می شود، گفت: به دليل حوادث ناشی از كار و آمار بالای مرگ و مير در حين كار، ضرورت برگزاری اين كنفرانس احساس می شود.

وی با بيان اینكه كنفرانس ملی ايمنی، بهداشت و محيط زيست در صنعت ساختمان با حضور مديران ارشد كشوری در حوزه راه و شهرسازی، تعاون، كار و رفاه اجتماعی و محيط زيست برگزار می شود، افزود: اين كنفرانس می تواند شروعی برای كاهش حوادث ساختمان و مشكلات زيست محيطی باشد.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.