سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پیگیری رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی محرومیت هواداران به حالت تعلیق در آمد

رییس روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت:با پیگیری رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی محرومیت هواداران به حالت تعلیق در آمد.

رامین امید باراندوزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه افزود:با توجه به نتیجه تصمیم گیری کمیته انظباطی فدراسیون والیبال که یکی از موارد آن محرومیت دو جلسه ای هواداران از حضور در سالن بود و بر این اساس باید تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم پارسه بدون تماشاگر برگزار می شد.

رییس روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی ادامه داد:با پیگیری های انجام شده توسط کریم فروزان رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی لحظاتی پیش در تماس تلفنی اعلام کردند با تعهد هیات والیبال استان مبنی بر رعایت تمامی موازین اخلاقی و اصول حرفه ای هواداری توسط هواداران واقعی ارومیه در سالن غدیر و با موافقت کمیته انضباطی فدراسیون والیبال محرومیت جلسه دوم هواداران به حالت تعلیق در آمد.

وی با اشاره به تعلیق هواداران از محرومیت ادامه داد: هواداران در دیدار مقابل پارسه تهران میتوانند در سالن حضور داشته باشند و ثابت خواهند کرد فرهنگ هواداران ارومیه بسیار بالاست.

رامین امید باراندوزی خاطر نشان کرد: اقدامات زشت چند نفر تماشاگرنما که تعدادشان به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد حسابشان از هواداران واقعی جداست و هواداران در اولین دیدار خانگی نشان خواهند داد که پایتخت والیبال تماشاگران و هواداران نمونه ای دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.