سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تسهیلات صندوق کار آفرینی امید به اشتغال بانوان

بخشدار سراب میمه در شهرستان دهلران گفت: تسهیلات صندوق کار آفرینی امید را گامی در جهت اشتغال بانوان در حرفه های مختلف دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ هدایت افسرده اعلام کرد: با توجه به نشست اشغالزایی این بخش با حضور اعضای شورای اسلامی ،بانوان ومعاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کار آفراینی امید کشور،پیگیری ها برای فراهم کردن تسهیلات از طریق صندوق کار آفرینی امید برای اشتغال بانوان در دستور کار است.

وی گفت : در این نشست ضرورت توجه به اشتغال بانوان در این بخش با تسهیلات صندوق کار آفرینی امید مورد تاکید قرار گرفت و این مهم نیز مورد عنایت معاون ساماندهی و توانمند سازی این صندوق قرار گرفت.

بخشدار سراب میمه افزود : ایجاد گروه های مختلف شغلی را از جمله راهکارهایی است که موجب تسریع در بهره مندی از تسهیلات کار آفرینی صندوق امید برای اشتغال بانوان می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

افسرده بر ضرورت همکاری و تلاش دهیاران در زمینه شناسایی گروه ها و سرگروه های شغلی تاکید کرد و گفت: تشکیل گروه ها و تولیدات باید با نگاه به بازار باشد تا زمینه برای رونق کسب و کار فراهم شود.









انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.