اعضای 12 خوشه صنعتی کشور از مرکز فروش مشترک کنسرسیوم های صادراتی و خوشه های کسب و کار ایران در ایلام دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اعلام کرد : بازدید اعضای این خوشه ها به منظور بررسی عرضه محصولات و تولیدات آنها در بازارهای ایلام و کشور عراق انجام شده است.

مرتضی دارایی گفت : از دیگر هدف های ساخت و راه اندازی مرکز فروش مشترک کنسرسیوم های صادراتی و خوشه های کسب و کار ایران در ایلام با عنوان زیتون کمک به توسعه استان، رقابت پذیری محصولات داخلی و ارتقا کیفیت کالاهای تولیدی ایلام و نیز صادرات تولیدهای خوشه های کشور به خارج از ایران است.

وی تاکید کرد : خوشه های کسب و کار در این بازدید شامل استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، اردبیل، بوشهر، زنجان، فارس، هرمزگان، خوزستان، خراسان رضوی و هرمزگان است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی اضافه کرد : اعضا خوشه های مهمان که به مدت دو روز در استان حضور دارند از نزدیک با ظرفیت های بازار ایلام در حوزه عرضه و فروش کالاهای تولید خوشه های کسب و کار در این استان و همچنین بررسی وضعیت بازار عراق برای صادرات محصولات خود به این کشور آشنا می شوند.

وی افزود : غرفه های مرکز فروش مشترک کنسرسیوم های صادراتی و خوشه های کسب و کار ایران که با عنوان بازارچه زیتون ایلام راه اندازی شده آماده واگذاری به خوشه های کسب و کار کشور و از عرضه کالاهای رقابتی و کیفی آنها هم در بازارهای داخل استان و هم خارج از استان به ویژه عراق استقبال می کند.











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، خوشه ، صنعت ، کار ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.