سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

قاتل خاموش در مشهد یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

جانشین معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : در پی انتشار گاز مونوکسیدکربن سه نفر دچار مسمومیت شدید شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم "مجید شادی"افزود : این حادثه ساعتی قبل در آپارتمانی 50 متری در منطقه قاسم آباد، خیابان رستگاری این شهر رخ داد .

وی گفت : هنگام انتشار گاز سه نفر در خانه بودند که دختر جوان در حمام ، مادر در آشپزخانه و پدر در حال تماشای تلویزیون بود .

آتشپاد دوم شادی گفت : پدر این خانواده پس از اینکه متوجه انتشار گاز مونوکسید کربن در فضای خانه شده بود به سرعت با اورژانس تماس گرفته و درب خانه را باز کرده ولی هنگام کمک به همسر ودخترش که دچار مسمومیت شده بودند ، بیهوش شده بود.

وی افزود : عوامل اورژانس به سرعت این سه نفر را به بیمارستان منتقل کردند که پدر خانواده در بیمارستان جان خود را از دست داد و مادر و دختر جوان به علت مسمومیت شدید بستری شدند.

جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت : طبق بررسی های اولیه سازمان آتش نشانی وجود مشکل و نقص فنی در سیستم تهویه آبگرمکن موجب انتشار گاز در فضای خانه شده بود .

گفتنی است علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.