سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

دشمن در تلاش است تا روحیه بسیجی را در جامعه کمرنگ کند

دشمنان امروز از وجود نوجوانانی بابصیرت، شجاه و آگاه در ایران بیم دارند و تلاش می کنند روحیه بسیجی را در جامعه کمرنگ کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛امام جمعه شهرستان خوسف در دیدار با دانش آموزان بسیجی شهرستان خوسف گفت: در هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان باید خط و مسیر خود را مشخص کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی افزود: در محیط جامعه امروز تنها بچه حزب اللهی ها هستند که می توانند در دفاع از ارزش ها، دفاع از دین و شبهات در بستر بسیج نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به داستان حضرت عبدالله بن الحسن در شب عاشورا گفت:بعضی افراد شهادت را افتخار می دانند و به سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین اقتدا کرده و مظهر عزت و بزرگی می شوند.

خطیب نماز جمعه خوسف خطاب به دانش آموزان افزود:باید این روحیه شهادت طلبی و بصیرت را در خود تقویت کنید و از عبد الله بن الحسن و حسین فهمیده ها الگو بگیرید.

شاهبیکی با اشاره به دام هایی که در جنگ نرم ، دشمن به آن ها دل خوش کرده است،گفت: نوجوانان امروز باید با بصیرت و هوشیاری راه حق را انتخاب و برای پیروزی در این راه از اهل بیت یاری جویند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.