سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

مشارکت۹۰ درصدی مینوشهری ها در ثبت نام الکترونیکی سرشماری

۹۰ درصد از مینوشهر ها در ثبت نام الکترونیکی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛لویمی بخشدار مینوشهر در جشنواره غذای سالم در مرکز بهداشت امام علی مینوشهر گفت: ۹۰ درصد از مردم مینوشهر در ثبت نام الکترونیکی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال شرکت کردند که این آمار در سطح استان بسیار قابل توجه است.

عارف لویمی افزود: هر چند استان رتبه قابل قبولی در ثبت نام الکترونیکی ندارد اما در مینوشهر آمار بسیار خوب بوده که این امر با همکاری مناسبت خانواده ها و دستگاه هایی اجرایی همچون آموزش و پرورش، شهرداری و بهزیستی محقق شد.

وی ، به برگزاری جشنواره غذای سالم در مینوشهر اشاره کرد و گفت: اینگونه حرکت ها باید مستمر باشد تا بتوان به رسالت اصلی خود که بهبود بحش بهداشت و درمان  و سالم سازی جامعه است، دست یافت.

بخشدار مینوشهر بر اهمیت تقویت سلامت جامعه تاکید کرد و افزود: سلامتی اگر مهمتر از امنیت نباشد همتراز آن است چرا که اگر جامعه سالمی نداشته باشیم نمی توانیم از حریم مرزها پاسداری کنیم.

لویمی گفت:باید استمرار این برنامه ها به ویژه برای کودکان در دستور کار شبکه بهداشت قرار بگیرد زیرا  فرزندان امروز آینده سازان هستند و می توانند پیام های بلند این نسل را به آینده منتقل کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.