سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مشهد میزبان بزرگترین متخصصان جراحی مغز و عروق جهان

کنگره بین المللی جراحی عروق مغز با حضور پانزده تن از بزرگترین متخصصان جراحی عروق مغز در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر فرهاد مطلق دبیر اجرایی کنگره گفت: این اولین کنگره بین المللی جراحی عروق مغز و نخاع و بیستو چهارمین کنگره میاندوره ای جراحی اعصاب ایران است که در سه روز و تا ششم آبان ماه برگزار می شود.

دکتر مطلق افزود: در این کنگره از بزرگترین متخصصان جهان در زمینه جراحی عروق مغز از شش کشور آمریکا، ایتالیا، فرانسه، اتریش، آلمان و ایرلند دعوت شده که در بین آن ها دکتر اسپتسلر یکی از بنیان گذاران جراحی مغز و اعصاب دنیا و رکورد دار بیشترین تعداد عمل جراحی با بیش از هفت هزار عمل حضور دارد و به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه در این کنگره علاوه برجراحی عروق مغز و اعصاب در زمینه های قاعده جمجمه، اعصاب محیطی، ستون فقرات و.. پرداخته خواهد گفت: در این همایش سیصد پزشک و متخصص در حوزه های ارتوپدی، داخلی اعصاب، گوش و حلق و بینی و حتی پزشکان عمومی شرکت کرده اند.

وی افزود: این کنگره دارای سه کارگاه آموزشی است که دو کارگاه قبل از کنگره در محل بیمارستان رضوی برگذار شد و کارگاه بعدی روز بعد از اتمام کنگره در زمینه ستون فقرات خواهد بود.

شهردار مشهد نیز در این همایش ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: موضوع اصلی این کنگره انسان است و هدف هر انسانی رسیدن به کمال می باشد و برای رسیدن به کمال، انسان ها نیاز به آموزش و همکاری دارند.

صولت مرتضوی افزود: تلاش و بی قراری شما متخصصان جهت برقراری امنیت و آرامش برای جامعه بشریست و امیدواریم حاصل این تلاش سلامتی، رفاه ونشاط برای همه ملت های جهان و منطقه باشد.

کنگره جراحی عروق مغز بصورت دو سالانه و با همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ح.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.