سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کشف 295 هزار اصله درخت و چوب‌آلات قاچاق در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با اهتمام ویژه یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و مراجع قضایی ۲۹۵ هزار اصله درخت و چوب آلات قاچاق در اردبیل کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت افزود: یکی از اولویت‌های اساسی منابع طبیعی و آبخیزداری استان برخورد جدی با قاچاقچیان منابع طبیعی با همکاری مراجع قضایی است که در این زمینه با اهتمام ویژه نهادهای مربوطه و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان 295 هزار اصله درخت و چوب‌آلات قاچاق در استان اردبیل کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد جدی با قاچاقچیان منابع طبیعی، چوب‌آلات و درخت در استان اردبیل به صورت جدی دنبال و پیگیری می‌شود، افزود: بعد از کشف چوب‌آلات و درخت افراد متخلف در این زمینه برای رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و خوشبختانه در این زمینه اهتمام ویژه توسط مراجع قضایی وجود دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با توجه به اینکه استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در منابع طبیعی دارد،‌ بیان کرد: بیش از یک میلیون هکتار مراتع و 65 هزار هکتار جنگل در استان اردبیل جود دارد که با برنامه‌ریزی‌های اساسی از این منابع طبیعی به صورت ویژه حفاظت می‌شود.

هدایت از آمادگی و تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های منابع طبیعی و یگان حفاظتی منابع طبیعی استان به صورت 24 ساعته برای حفاظت از منابع طبیعی خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه ستادهای مختلف در شهرستان‌های استان تشکیل شده و نظارت همه‌جانبه‌ای بر منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل وجود دارد تا هیچگونه سوءاستفاده توسط افراد سودجو از منابع طبیعی را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کشف ، درخت ، چوب آلات ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.