سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

سنجش سلامت بیش از 62 هزار نوآموز در آذربایجان غربی

تاکنون افزون بر 62 هزار بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در پایگاههای سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان این مطلب بیان داشت : از زمان آغاز پذیرش نوآموزان که شانزدهم خرداد ماه بود، پایگاههای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان پذیرای خانواده ها و کودکان بودند.

فریدون سیدمصطفوی با بیان اینکه تاکنون 62 هزار و 501 نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در پایگاههای سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند؛ ادامه داد: از این تعداد 55 هزار و 384 نفر نو آموز دبستانی بود که 48 هزار و 799 نفر از این گروه به مدارس عادی معرفی شدند و 6هزار و 585 نفر به پایگاههای تخصصی جهت ارزیابی تکمیلی معرفی شده اند.

سیدمصطفوی اضافه نمود: از 8هزار و 117 نفر نو آموز پیش دبستانی نیز تعداد 6هزار و 457 نفر به مدارس عادی معرفی و 660 نفر به پایگاه تخصصی ارجاع داده شده اند و 36 پایگاه به خانواده های ارائه خدمات کردند که 6 پایگاه در ارومیه و بقیه در شهرستانها مستقر بودند..

شایان ذکر است؛ در طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان این کودکان از نظر شاخصهای مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرند.

سنجش شنوایی و بینایی و بررسی کارت واکسیناسیون، توده بدنی، نسبت قد به سن، سابقه بیماریها، بهداشت پوست و مو از موارد مورد ارزیابی در سرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.