سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح سینمای باغ شهر نطنز

با نصب تجهیزات سینما در فرهنگسرای کوثر، سینمای نطنز افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار نطنز گفت: شهرداری نطنز به منظور راه اندازی سینما در محل فرهنگسرای کوثر پیگیری ها و جلسات متعددی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین مدیر عامل شرکت سینما شهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کرد.

سید محسن تجویدی با اشاره به اینکه فضای سالن، صندلی، سیستم صدا و نور فرهنگسرای کوثر آماده نصب تجهیزات بود، افزود: با پیگیری های انجام شده و بازدید، مدیرعامل سینما شهر از فرهنگسرای کوثر شهرداری نطنز در تفاهم نامه ای تجهیزات پیشرفته سینما با همکاری موسسه سینما شهر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مکان نصب شد.

وی تصریح کرد: فرهنگسرای کوثر به صورت دو منظوره هم بعنوان سینما و هم به عنوان برگزاری برنامه های فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرد و در راستای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها سعی خواهیم کرد فیلم های روز سینمای ایران در این مکان اکران شود.

شهردار ادامه داد: هدف از راه اندازی سینما در نطنز رشد و توسعه فرهنگ و هنر، پرکردن اوقات فراغت جوانان و ایجاد روحیه شاد برای شهروندان است و می طلبد خانواده ها به خصوص جوانان از این ظرفیت و پتانسیل فرهنگی استفاده کنند.

تجویدی تأکید کرد: به زودی سینمای باغشهر تاریخی نطنز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد و محوطه سازی جلوی فرهنگسرای کوثر از جمله اجرای دیوار، جدول و موزائیک فرش صورت گرفته و نصب تابلو سینما، تکمیل فضای سبز و نصب نیمکت در محوطه به زودی صورت می گیرد.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.