سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

چهار لاک پشت پرنده برای «راز نقاشی های قشنگ»

هجدهمین فهرست «لاک پشت پرنده» بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان که تابستان سال گذشته انتشار یافتند، منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجموعه 20 جلدی «راز نقاشی‌های قشنگ» تالیف محمد حسین صلواتیان، از جمله کتاب هایی است که نشان چهار لاک پشت پرنده را در این فهرست از آن خود ساخته است.
مجموعه «راز نقاشی های قشنگ» که از دسته کتابهای آموزشی به شمار می رود که به طرح مبانی سواد بصری با استفاده از ادبیات کودک و نوجوان و آموزش تکنیک ها و شیوه های کاربردی نقاشی پرداخته، و با بهره گیری از عکس و تصویر، فرآیند یادگیری را ساده و روان کرده است.
این کتاب نتایج حاصل از بهره گیری علاقه مندی بسیاری از هنرآموزان به فعالیت هنری، حضور در عرصه های بین المللی در قالب فستیوال ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی و کسب عنوان ها و جایزه های جهانی فراوان فرزندان ایران اسلامی بوده است.
همچنین این کتاب به عنوان نخستین مرجع آموزش هنر به کودکان تهیه شده است. عناوین و موضوعات این مجموعه کتاب 20 جلدی شامل آشنایی، مداد رنگی، ماژیک، پنجره نقاشی، مداد شمعی، دنیای زیبای رنگ ها، گواش، آبرنگ، اکولین، کولاژ، چاپ1، وایتکس، واکس، چاپ2، ماژیک تینری، خط و کپی، نقاشی گروهی، نقاشی پازل، نقاشی دیواری و نقاشی خلاق می باشد.
مجموعه 20جلدی «راز نقاشی های قشنگ» همچنین سال گذشته به عنوان کتاب برگزیده دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی در بخش کودک و نوجوان نیز انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
علاقه مندان به تهیه مجموعه 20 جلدی « راز نقاشی های قشنگ» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 09027652008 و سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.
انتهای پیام//ی.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.