سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

بازسازی بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان

در سال جاری بیش از ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در استان تعمیر و بازسازی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان گفت :برای تعمیر، تکمیل و بازسازی این تعداد مسکن مددجویی در استان سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل منابع دولتی و کمک های مردمی هزینه شده است.

علی نوری افزود : از مجموع تعمیرات انجام شده در استان ۷۰ واحد در شهرستان شیروان ،۶۶ واحد در اسفراین،۶۴ واحد مددجویی در بجنورد،۳۹ واحد در فاروج،۲۷ واحد در راز و جرگلان، ۱۹ واحد در جاجرم ،۱۲ واحد در مانه وسملقان و پنج واحد در شهرستان گرمه بازسازی و شده است.

وی احداث حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیر مسکن را بخشی از فعالیت های حمایتی کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد : امسال افزون بر ۵۰ مورد حمام و ۳۰ مورد سرویس بهداشتی برای خانواده های تحت پوشش متقاضی احداث شده است .

وی در رابطه با نیاز های مسکن مددجویی در استان گفت: هم اکنون بیش از دو هزار خانواده نیازمند مسکن هستند و چنانچه خیران بخشی از هزینه ساخت مسکن را تقبل کنند، کمیته امداد بخش دیگر آن را پرداخت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد : امسال بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ریال به مسکن روستایی، افزون بر ۲۲ میلیارد ریال به مسکن شهری و ۱۵میلیارد ریال به بخش تعمیرات واحداث فضای جانبی اختصاص یافته است،.

در سال جاری تاکنون ۵۰ واحد مسکن برای مددجویان به بهره برداری رسیده است .

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.