سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهزادی:

هدف فدراسیون کشف استعدادها و کشاندن آنها به دو ومیدانی است

نائب رئیس فدراسیون دو ومیدانی گفت:تمام سعی و تلاش فدراسیون این است که بتواند کار استعداد یابی را به نحو احسن در تمام کشور اجرا کند تا آنها در آینده بتوانند برای ورزش کشور در مسابقات بین المللی مفید باشند.

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات برترین های نوجوانان و نونهالان کشور اظهار کرد: فدراسیون در نظر دارد مسابقات برترین ها را هفته آینده برگزار کند که در این رقابت ها بهترین های تمام رشته ها حضور دارند، در پایان این رویداد هم نفرات و کسانی که از رکوردهای بهتری نسبت به دیگران برخوردار باشند به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا دعوت خواهند شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی درخصوص استعدادیابی این فدراسیون، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش فدراسیون هم اکنون این است که کار استعداد یابی را به نحو احسن در تمام کشور اجرا کند، تا در آینده از دل این ورزشکاران قهرمانان بزرگ بیرون بیایند بو توانند کشور عزیزمان ایران را در رقابت های بین المللی صاحب مدال کنند.

وی در مورد اینکه بیشتر ورزشکاران نسبت به نبود یک مربی با کیفیت از فدراسیون شاکی هستند،گفت: این به نظر فدراسیون بستگی دارد که چه زمانی برای ورزشکاران مربی انتخاب کند اما هم اکنون که با شما صحبت می کنم هیچ یک از دوندگان مرد و زن کشورمان دارای مربی تخصصی نیستند. بیشتر این ورزشکاران با توجه به مسابقات فشرده ای که در این یک سال اخیر پشت سر گذاشته اند هم اکنون در استراحت به سر می برند.

نایب رئیس فدراسیون در پایان درباره برنامه های آتی این فدراسیون گفت: تمام سعی ما براین است که با توجه به تقویمی که از سال گذشته برای دو و میدانی بانوان برنامه ریزی شده است اهداف خودمان را پیش ببریم،در آینده هم مسابقات صحرا نوردی و مسابقات دهه فجر در پیش است که باید طبق برنامه ریزی های انجام شده این رقابت ها را برگزار کنیم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
"كشاندن" واژه قشنگي نيست. به زور نميتوان حتي ناب ترين استعدادها را بر انجام كاري وا داشت. تنها در اختيار گذاشتن امكانات و فراهم سازي زمينه مناسب براي بروز و شكوفايي استعدادها ميتواند ايجاد انگيزه نمايد.