کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: اکنون تشکیلات درستی در فدراسیون دو و میدانی حاکم نیست.

بیژن شادمهر در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان‌؛ درمورد وضعیت فعلی فدراسیون دو ومیدانی بیان کرد: امیدوارم رئیس فدراسیون با تغییرات زیادی که در مجموعه اش ایجاد کرده است بتواند این رشته پایه و مدال آور را که جزء مهم ترین رشته های المپیکی محسوب می شود به روزهای خوب گذشته اش باز گرداند.

وی ادامه داد: اکنون تشکیلات درستی در فدراسیون دو و میدانی حاکم نیست تنها دلیلی هم سبب شده است دو و میدانی چنین نتایج ضعیفی را در این چند سال اخیر کسب کند می توان رفت و آمدهای زیاد و پست های موقتی افراد در فدراسیون بیان کرد.

پیشکسوت دو و میدانی کشورمان درمورد منحل شدن کمیته ها در فدراسیون دو ومیدانی افزود: معتقدم نگرش یک مدیر از زمانی که به عنوان رییس یک مجموعه انتخاب می شود باید به فکر جذب حامیان مالی قدرتمند و استفاده از کارشناسان با تجربه و کادر درست در مجموعه اش باشد. زمانی که تمامی این برنامه ها در یک فدراسیون وجود داشته باشد به طور حتم می توان نتایج درخشانی هم کسب کرد.

شادمهر در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب گرزی به عنوان نایب رئیسی توسط کیهانی می تواند در پیشرفت این رشته تاثیر گذار باشد یا خیر، بیان کرد: با گذر زمان مشخص می شود که این شخص واقعا می تواند در دو و میدانی مفید باشد یا خیر.البته وی در مواقع حساس و ضروری و در نبود رئیس فدراسیون می تواند تصمیمات مهمی را اتخاذ کند.البته باید بگویم همین شخص در انتخابات سال گذشته فدراسیون دو و میدانی کاندید شده بود ، مشخص نیست به چه دلیلی پیش از آغاز رای گیری  تصمیم گرفتند از حضور در انتخابات انصراف بدهند.اکنون هم در یک اتفاق غیر منتظره از طرف کیهانی به عنوان نایب رئیس فدراسیون منصوب شده است.

وی درمورد رفتن خواجوی از فدراسیون دو و میدانی گفت: دراین مورد نمی توانم صحبت کنم اما تنها در مواقع مهم و کلیدی است که می توان درباره عملکرد افراد در فدراسیون اظهار نظر کرد.

کارشناس دو و میدانی در خصوص اینکه چرا به عنوان مربی در فدراسیون کار نمی کند، گفت: اکنون فضای خوبی در این رشته حاکم نیست و بیشتر افراد با روابط دوستانه پست های مهمی را در فدراسیون از آن خود می کنند در صورتی که من به دنبال چنین چیزهایی نیستم.

شادمهر در پایان در مورد آینده دو ومیدانی خاطر نشان کرد: تنها امیدوارم این رشته مانند گذشته نتایج مفیدی را در مسابقات بین المللی کسب کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار