سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

قرار گرفتن 12هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد شادگان

بیش از ۱۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد شادگان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛علیزاده  مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: به فرمان حضرت امام و با درایت و مدیریت ایشان، در ۱۴ اسفندماه ۵۷ و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که به فکر مستضعفین و محرومین بودند دستور به راه اندازی کمیته امداد دادند.

جلیل علیزاده افزود: در ابتدای تشکیل این نهاد، بحث تحت پوشش قرار دادن افراد ۶۰ ساله که توانایی انجام کار را ندارند بود و بعد با گسترش فعالیت های کمیته امداد در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار که به نوعی دچار مشکل هستند تحت پوشش قرار گرفتند.

وی گفت: امروزه کمیته امداد در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اشتغال فعالیت دارد و یکی از مهمترین زمینه های فعالیت کمیته امداد در بحث اشتغال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان به فرهنگ دینی و اهمیت دستگیری از نیازمندان در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: کمیته امداد قطعه ای از قطعات منظومه نظام جمهوری اسلامی است که ریشه در تفکرات دینی و اسلامی دارد.به گفته وی، کاری که کمیته امداد در این نظام انجام می دهد، در صدر اسلام توسط ائمه معصومین(ع) انجام می شد و امروز به جهت گستردگی نظام جمهوری اسلامی این رسالت توسط کمیته امداد اجرا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان افزود: پنج هزار و ۳۰۰ خانوار در قالب ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.