سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

دستگیری سارق طلا و جواهرات منزل در لنگرود

سارق طلا و جواهرات منزل در لنگرود دستگير شد


به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود از دستگيري سارق طلا و جواهرات به ارزش 200 ميليون ريال دراين شهرستان خبرداد
   سرهنگ حسين نيك فرد در تشريح  خبر گفت: با مراجعه حضوري خانمي به كلانتري 12 اين شهرستان مبني بر رخداد يك فقره سرقت منزل، مراتب در دستور كار پليس قرار گرفت.
حسين نيك فرد با يادآوري اينكه با بررسي هاي پليس و اظهارات شاكي، رفيق همسر مال باخته كه در شب وقوع اين سرقت با آن ها تماس تلفني برقرار كرده بود مورد ظن پليس قرار گرفت، ادامه داد:  فرد مظنون به دليل اتهام به سرقت با هماهنگي دستگاه قضايي براي روشن شدن پرونده، توسط پليس شهرستان دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود با تاكيد براينكه متهم پس از دستگيري در مراحل ابتدايي تحقيق و بررسي به جرم خود اقرار و اعتراف كرد متذكرشد: پس از بررسي از منزل متهم اموال مسروقه شامل يك رشته گردنبند و پلاک، دو رشته دستبند، یک جفت گوشواره، یک حلقه انگشتر، هفت عدد سکه ربع بهار آزادی در داخل انباری منزل اش جاسازی شده بود كشف شد.
نيك فرد ارزش اموال مسروقه را بالغ بر 200 ميليون ريال برآورد كردو افزود: متهم 36 ساله با تشكيل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار وثيقه روانه زندان شد.  
فرمانده انتظامي شهرستان لنگروددر پايان با اشاره به اينكه  بسياري از سرقت هاي منازل از طريق رفت و آمد هاي افراد آشنا و غيرقابل اعتماد رخ مي دهد از شهروندان خواست در رفت و آمد هاي خانوادگي خود نهايت دقت را به خرج دهند


انتهای پیام /ق



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.