سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزایش دوربین‌های هوشمند جاده‌ای اصفهان

دوربین های هوشمند جاده ای در اصفهان افزایش خواهند یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: اکنون ۱۱۸ دوربین نظارت تصویری و ثبت تخلف، ۱۰۰ دوربین هوشمند ترددشمار و 4 دستگاه سامانه توزین درجاده‌های استان فعال شده است .

داریوش امانی افزود : استان اصفهان از نظر تعداد دوربین هوشمند نظارت تصویری و ثبت تخلف مقام سوم کشور و از نظر سامانه توزین و تردد شمار مقام اول کشور را داراست.

وی گفت : تا پایان امسال ۳۰ دستگاه ثبت تخلف و نظارت تصویری جدید فعال می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان معین خوزستان برای انتقال زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چزابه است، گفت: پیش‌بینی می شود امسال زائران اربعین از استان اصفهان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یابد .

داریوش امانی افزود : هزار و 600 دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی به زائران است .

وی گفت : با هماهنگی صورت گرفته از 4 روز قبل تا 4 روز بعد از اربعین اتوبوس‌های تعیین شده ناوگان عمومی استان اصفهان در مرزها مستقر خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان بیان کرد: از 2 هزار اتوبوس ناوگان عمومی استان اصفهان هزار و 600 دستگاه اتوبوس به زائران اربعین اختصاص یافت .

امانی افزود: در6 ماه نخست سال جاری ۱۳.۹ درصد تلفات جاده‌ای در اصفهان افزایش یافت ،که تنها 2 درصد تصادف ها مربوط به ناوگان عمومی بوده است .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.