سرپرست جمعیت هلال احمر اردبیل از راه‌اندازی سامانه امداد هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی هلال احمر اردبیل، بهرام غیبی در نشست با فرماندار کوثر اظهار داشت: از این پس شهروندان در هر نقطه از استان اردبیل از طریق شماره تلفن 147می‌توانند بروز هرگونه سانحه و حادثه را به اطلاع امدادگران هلال احمر برسانند.
وی ابراز داشت: در سه سال اخیر 20 میلیارد و 300 میلیون ریال برای خرید امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان اردبیل هزینه شده است.
غیبی افزود: در این مدت برای اجرای طرح‌های عمرانی این جمعیت بیش از 26 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.
غیبی اضافه کرد: نیروهای امدادی هلال احمر همیشه در حال آماده‌باش بوده و با دریافت اطلاعات مردمی در اسرع وقت در محل حادثه حاضر می‌شوند.
وی در ادامه از نصب دوربین هوشمند در 35 نقطه از محورهای ارتباطی استان اردبیل برای رصد جاده‌ها خبر داد و افزود: با کمک این دوربین‌ها امدادگران هلال احمر در صورت بروز هر گونه تصادف و سانحه رانندگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر می‌شوند.
سرپرست جمعیت هلال احمر اردبیل ابراز داشت: برنامه امسال ما تقویت آمادگی نیروها، اجرای طرح تحول در حوزه مدیریتی و سازماندهی نیروهای واکنش سریع، برگزاری مانور‌های مشترک، افزایش آگاهی و دانش امداد و نجات در بین افراد مختلف، تخصصی کردن تیم‌های 33 نفره و تشکل تیم‌های اضطراری در استان اردبیل است.
فرماندار کوثر نیز در این نشست بر لزوم تجهیز امکانات امدادی هلال احمر این شهرستان تاکید کرد.
سید سعدالله رئیس‌ساداتی با اشاره به وضعیت جغرافیایی و تعدد روستاهای کوثر ابراز داشت: وجود گردشگران و مسافران در طی سال در این شهرستان و وجود 100 روستا و کوهستانی بودن روستاها نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.
وی ارتقای سطح اداره هلال احمر، احداث انبار، تجهیز امکانات، آموزش مداوم کارکنان و حضور به موقع در حوادث احتمالی را از مواردی عنوان کرد که باید مورد توجه کارکنان و مسئولان جمعیت هلال احمر این شهرستان قرار گیرد.
این مسئول همچنین از واگذاری زمین برای احداث انبار هلال احمر کوثر خبر داد و گفت: به زودی ساختمان امداد جاده‌ای در سه راهی فاراب این شهرستان احداث می‌شود.
فرماندار کوثر همچنین از ایجاد سوله به منظور استفاده انبار در زمان وقوع حوادث در این شهرستان خبر داد.
در پایان این نشست سوئیچ یک دستگاه آمبولانس با امکانات کامل تحویل هلال احمر کوثر شد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.