سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری

داعش امروز به دنبال پیدا کردن راه فرار است

مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به همراهی انگلیس خبیث دم از دفاع حقوق بشر می‌زنند ولی از رژیم‌های کودک‌کش حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد ،حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ رهروان زینبی(س) که در تکیه ابوالفضلی شهر نیشابور برگزار شد اظهار داشت: در نیشابوری هستیم که نفس امام رضا(ع) در این شهر دمیده شده است و شهر شهیدان، مجاهدان و یاران مکتب فرهنگ محمد و آل محمد(ص) است.

وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) بدون هیچ تعصبی مایه افتخار پیامبر اسلام و همه ائمه هستند، شخصیتی که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) به داشتن چنین خواهری افتخار می‌کنند.

حسینی خراسانی ادامه داد: ما مسؤولان رسماً اعلام می‌کنیم که نوکر حضرت زینب(س) هستیم و به این نوکری افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به حوادث منطقه تأکید کرد: مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به همراهی انگلیس خبیث دم از دفاع حقوق بشر می‌زنند ولی از رژیم‌های کودک‌کش حمایت می‌کنند.

حسینی خراسانی ادامه داد: جوانان کشور ما بیدار شده‌اند و در برابر دشمن ایستاده‌اند، جوانان سلحشور افغانستانی و ایرانی در کنار جوانان لبنانی با رهبری رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصرالله بلایی بر سر دشمنان اسلام آورده‌اند که هیچ‌کس باور نمی‌کند.

عضو مجمع خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این مقاومت‌ها و جان‌فشانی‌های مدافعین حرم در ادامه حادثه کربلا و نقش‌آفرینی بی‌بدیل حضرت سیدالشهدا(ع) است.
 
وی گفت: داعش امروز به دنبال پیدا کردن راه فرار است و آمریکا و هم‌پیمانانش دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این تروریست‌ها را از موصل خارج کنند و در جای دیگر فتنه برپا کنند.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.