سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات افشاردوست درباره کنگره جهانی FIVB

دبیر کل فدراسیون والیبال ایران به توضیحاتی درباره سی و پنجمین کنگره جهانی فدراسیون بین المللی والیبال پرداخت.

محمود افشاردوست که به همراه محمدرضا داورزنی راهی آرژانتین شده بود، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی فدراسیون بین المللی والیبال، گفت: این کنگره در واقع انتخابات آری گراسا، رییس FIVB بود. در چنین کنگره‌هایی در ابتدا لازم است که گزارشاتی درباره اقدامات فدراسیون جهانی در دو سالی که از کنگره قبلی تا کنون گذشته است، ارائه شود.

وی تصریح کرد: این توضیحات شامل، بحث مالی، مالیاتی، درآمده، هزینه‌ها، مسابقاتی که برگزار شده و ... است.  همچنین ورک شاپ‌هایی برگزار می شود که در آن موضوعات مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

افشاردوست ادامه داد: در این نشست‌ها موضوعاتی نظیر نقش رسانه‌ها و اهمیت آن در والیبال، کار با رده نونهالان، نحوه مدیریت فدراسیون‌ها و همچنین معرفی کمیسیون ورزشکاران که مسئولیت آن بر عهده جیبا بازیکن قدیمی برزیلی بود.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی هم گزارشات مورد نظر خود را در این کنگره ارائه داد و پس از آن آری گراسا در حالی که رقیبی برای انتخابات نداشت، به مدت 8 سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون جهانی والیبال انتخاب شد.

دبیر فدراسیون والیبال افزود: در ادامه کنگره آرژانتین، کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی گزارشات خود را بیان کردند و همچنین برنامه‌های خود را برای آینده اعلام کردند. ارائه گزارشات مالی و برنامه های آینده و گذشته، از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا از دیگر بخش‌‌های این کنگره بود.

افشاردوست خاطرنشان کرد: در بخش والیبال ساحلی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی جهان سال آینده صحبت‌هایی از سوی مسئولان ساحلی انجام شد. المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین از دیگر مسائلی بود که در مورد آن بحث‌هایی صورت گرفت.

دبیر فدراسیون والیبال به امضای تفاهم‌نامه فدراسیون والیبال ایران و کانادا اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه که پیش از این مذاکراتی درباره آن انجام شده بود، در آرژانتین نهایی شد و به امضا رسید. همچنین صحبت ها  و رایزنی‌هایی در خصوص حضور نمایندگان ایران در کمیته‌های مختلف صورت گرفت که تصمیمات نهایی آن سال 2017 در لوزان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.