تیم والیبال پیکان تهران دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه رضا ابراهیمی را با پیروزی مقابل شهرداری تبریز پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از رقابت‌های والیبال چهارجانبه مرحوم رضا ابراهیمی ، با پیروزی تیم پیکان تهران مقابل شهرداری تبریز به پایان رسید.
دو تیم شهرداری تبریز و پیکان تهران از ساعت 17 در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پیکان موفق شد با نتیجه 3 بر يك مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیده و دومین برد خود در این تورنمنت دوستانه را کسب کند.
پیکانی ها روز گذشته و در نخستین روز این مسابقات 3 بر 2 آرمان اردکان را شکست داده بودند و یاران عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز با همین نتیجه از سد پارسه عبور کردند.
در ادامه این مسابقات و در روز پایانی تیم والیبال پیکان تهران باید به مصاف تیم پارسه تهران برود و شهرداری تبریز با آرمان ورزش اردکان دیدار خواهد کرد.
تورنمنت چهار جانبه مرحوم رضا ابراهیمی به همت باشگاه پیکان با حضور 4 تیم پیکان، پارسه، آرمان اردکان و شهرداری تبریز از روز گذشته 16 مهر آغاز شده است و تا فردا 18 مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار