رییس لیگ سازمان لیگ والیبال اعلام کرد بر اساس دستور رییس فدراسیون، باشگاه ها تا 19 مهر فرصت دارند بدهی های خود را تسویه کنند.

فرصت دو روزه باشگاه های والیبال برای تسویه حساببه گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: در جلسه قرعه کشی لیگ برتر که انجام شد، میزبان و میهمان را مشخص نکردیم.  قرعه کشی را در مقابل رسانه ها، مربیان تیم ها و دیگر حاضران انجام دادیم. بر اساس رنکینگ های بدست آمده، تیم های اول و دوم را چیدمان کرده، سپس بقیه تیم ها را قرعه کشی کردیم. هدف ما این بود تیم هایی که در رنکینگ بالاتر قرار می گیرند، هفته اول میزبان باشند، اما در بقیه هفته ها جابه جایی انجام نخواهد شد. در استانهایی که بیش از یک تیم داریم، مثل استان تهران که شامل 4 تیم است، سعی کردیم 2 تیم میزبان و 2 تیم میهمان باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که در مسئله تسویه حساب باشگاه ها تا چه اندازه جدی هستید، اظهار داشت: داورزنی در جلسه و در مقابل دوربین صدا و سیما به طور جدی تذکر داد که اگر تسویه حسابها انجام نشود، ما با تعداد بسیار کمی از تیم ها لیگ را شروع خواهیم کرد. با دستور رئیس فدراسیون والیبال، نامه ای نوشتیم که 19 مهرماه آخرین مهلتی است که باید تسویه حسابهای باشگاه ها انجام شود.

رییس سازمان لیگ والیبال افزود رئیس کمیته انضباطی اعلام کرده است برای بازیکنانی که چک در دست دارند، هیچ گونه اقدامی نمی تواند انجام دهد و مسئله ابعاد حقوقی پیدا می کند؛ آنها باید شخصاً پیگیر قضیه خود باشند؛ اما افرادی که از باشگاه ها چک دریافت نکرده اند، قراردادهایشان را دنبال خواهیم کرد.

درخشنده خاطر نشان کرد: باشگاهی که نتواند ورودی را پرداخت کند، چطور می تواند به تعهدات کادر فنی و بازیکناش عمل کند. هزینه ورودی 80 میلیون است که در مقابل مبالغی که به بازیکنان می دهند رقمی نیست.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.