آرى گراسا براى ٨ سال ديگر روى صندلى رياست فدراسيون جهانى حضور خواهد داشت.

به گزاارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات رياست فدراسيون جهانى واليبال FIVB  ، در سی و پنجمين كنگره جهانى واليبال كه به ميزبانى آرژانتين در حال برگزارى است، انجام شد و طى آن آرى گراسا براى ٨ سال ديگر در سمت خود ابقا شد و تا سال ٢٠٢٤ رياست فدراسيون جهانى را عهده دار خواهد بود.

گراسا كه نخستين بار در سال ٢٠١٢ و در كنگره جهانى آمريكا به سمت رياست فدراسيون جهانى واليبال رسيده بود، اين بار هم با حمايت همه جانبه از سوى ٥ قاره جهان، بار ديگر در سمت خود باقى ماند.

رئيس فدراسيون جهانى پس از اين موفقيت و ادامه حضورش بر صندلى رياست FIVB، اظهار کرد: خوشحالم كه بار ديگر به من اعتماد شد تا در خدمت واليبال باشم و فرصتى در اختيار من قرار داده شد تا چشم انداز خود براى سال هاى  آتى واليبال را عملى كنم. من معتقدم واليبال در روزهاى اوج موفقيت و رشد خود قرار دارد و پتانسيل اين را دارد كه راه موفقيت خود را براى سال هاى متمادى  تداوم بخشد. 

گراسا افزود: هيچ محدوديتى براي تكامل واليبال در جهان وجود ندارد و هر كس در سراسر جهان مى تواند آغازگز ايجاد موفقيتى در اين رشته محبوب باشد. رشته اى كه به عنوان يكى از بزرگترين سرگرمى هاى خانوادگى جهان محسوب مى شود. 

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار