سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تاکید استاندار بر جذب سرمایه گذار

استاندار قزوین تاکید کرد: مدیران استان موظف به جذب سرمایه گذارهستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان گفت : مدیران باید مسیر سرمایه گذاری را با هدف تقویت فضای کسب و کار هموار سازند.

وی ادامه داد: به منظور تقویت و حمایت از سرمایه گذاری وفضای کسب و کار در جامعه  باید از بخش خصوصی حمایت شود و دستگاههای اجرایی در این امر مسئول هستند.

استاندار در ادامه سخنان خود از مدیران حوزه اقتصادی خواست تا بخشنامه ی ارسالی از سوی وزیرکشور را مبنای کار خود قرار دهند.

همتی با تاکید براستقرار شبکه دولت در مرکزجذب و حمایت از سرمایه گذاری استان به منظور تسهیل ارتباط دستگاههای دولتی با این مرکز،ادامه داد:عملکرد این مرکز را بطور مرتب و مستمر مورد ارزیابی قرار خواهیم داد تا این مرکز با تلاش مضاعف بتواند به یک مرکز حرفه ای تبدیل شود.

وی بر راه اندازی سامانه ارتباطی مرکزجذب و حمایت از سرمایه گذاری استان در ظرف یک هفته تاکید کرد و افزود:  از طریق این مرکز باید بطور مستمر با رایزنان  اقتصادی و سفارتخانه های جمهوری اسلامی در دیگر کشورها ارتباط برقرار شود تا فرصت های سرمایه گذاری را در استان از دست ندهیم.

همتی افزود:وضعیت بنگاههای اقتصادی در استان با رایزنی با مدیران مربوطه باید تا پایان سال مشخص شود تا درصورت لزوم سرمایه گذاران جدیدی وارد میدان شوند.

استاندار بر تلاش مدیران در پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان تاکید کرد و افزود:مدیران بایستی تلاش لازم را درباره اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان داشته باشند تا کلیه تفاهم نامه ها و تصمیمات در حوزه ی اقتصادی نیز به اجرا درآید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.