سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی

بیش از 1 تن مواد غذایی فاسد در شهرستان پاسارگاد معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ منصور رحمانی کارشناس مسئول بهداشت محیط  مرکز بهداشت پاسارگاد گفت: تیم  فوریت های سلامت در شهرستان پاسارگاد، در بازرسی های خود در طی سه ماه گذشته، موفق شدند بیش از یک تن مواد غذایی، شامل شیر و مواد لبنی، چیپس و پفک، مواد آرایشی و بهداشتی، شوینده و مقدار قابل توجهی از عرقیات(بدون مشخصات بهداشتی)، داروهای گیاهی و کالاهای قاچاق تاریخ مصرف گذشته را از مراکز تهیه و توزیع این شهرستان، جمع آوری و معدوم کنند.
وی افزود: به همین منظور پرونده افراد متخلف، برای پیگرد قانونی به مراجع قضایی، ارجاع داده شد.
این کارشناس مسوول بهداشت محیط، به تمام مراکز عرضه موادغذایی، توصیه کرد: در ارائه خدمات به ویژه به والدین و دانش آموزان و تحویل مواد غذایی سالم به آنها، نهایت تلاش خود را داشته باشند و چناچه تاریخ مصرف مواد غذایی آنها به اتمام رسیده، خود نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.
رحمانی ادامه داد: در همین راستا، با آغاز سال تحصیلی جدید و هماهنگی آموزش و پرورش، از بوفه های مدارس هم نظارت بیشتری انجام می شود.
کارشناس مسئول بهداشت محیط  مرکز بهداشت پاسارگاد، یادآور شد: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، می توانند موارد را به کمک سامانه 1490 اطلاع دهند، تا در نخستین فرصت، کارشناسان برای رسیدگی در محل حضور یابند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.