رئیس جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مواد غذایی دامی سالم حق مردم جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی قاسمی رئیس جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه، مردم ما دغدغه سلامت محصولات مورد استفاده را دارند و باید راهکارهایی را مسئولان برای کم کردن این دغدغه داشته باشند و قسمت اعظم این راهکارها را می توان پیشگیری، رعایت شرایط بهداشتی در عرصه دامپروری ها و شیوه نگهداری دامها ذکر کرد تا بتوانیم با کمترین هزینه جامعه ای سالمتر داشته باشیم و به سمت تولید محصولات ارگانیک حرکت کنیم.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی، بحث بومی گرایی و صادرات نیازمند محکم کردن پایه های صادرات است و محصولاتی تولید کنیم که امکان صادرات را داشته باشد. این هدف دو منظوره است هم غذای مردم غذای سالمی خواهد بود و هم برای محصولاتمان بازار پیدا خواهیم کرد.
قاسمی تاکید کرد: با توجه به بیماریهای مختلف موجود و گسترش جوامع شهری و رعایت بهداشت توسط مردم، اهمیت بیشتر وجود دامپزشک و عملکرد آنها پررنگتر می شود.
رئیس جهاد کشاورزی استان فارس تشریح کرد: با توجه به هدف  اقتصادی حال حاضر کشور مبنی بر  تولید محصول صادراتی، باید رویکردمان را تغییر داده که بتوانیم تولیدات صادراتی داشته باشیم. انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار