سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

قرار گرفتن کاشمر در جایگاه ششم ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی

کاشمر در جایگاه ششم ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در خراسان رضوی قرار گرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار کاشمر امروز با بیان این خبر گفت : تا پایان وقت 11 مهر هزار و 667 خانوار در کاشمر با مراجعه به سامانه سرشماری به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام کردند، که باگذشت 9 روز از آغاز ثبت‌نام 5 هزار و 601 نفر از جمعیت شهرستان سرشماری شدند.

محمدحسن فرهادی با تأکید بر اینکه کاشمر بعد از شهرستان‌های بجستان، گناباد، جغتای، قوچان و خواف در بین 27 شهرستان استان به نسبت جمعیت رتبه ششم را کسب کرده است، ابراز کرد: امیدواریم با اطلاع‌رسانی تمامی دستگاه‌های اجرایی شاهد مشارکت بیشتر مردم در انجام ثبت‌نام اینترنتی باشیم.

او خاطر نشان کرد :میزان ثبت‌نام اینترنتی سرشماری در حقیقت شاخصی مهم در وجود زیرساخت‌های ارتباطی و الکترونیکی محسوب می‌شود و در این راستا می‌طلبد خانوارها با ثبت اطلاعات مربوط به سرشماری به‌صورت اینترنتی ستاد شهرستان را کمک و یاری کنن.

فرهادی با اشاره به اینکه خانواده‌ها پس از تکمیل ثبت‌نام باید کد آماری 12 رقمی را نزد خود نگه‌ دارند و در مرحله دوم سرشماری آن را به مأموران آمارگیری که به درب خانه آن‌ها مراجعه می‌کنند تحویل دهند از شهروندان خواست تا نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام و از موکول کردن ثبت‌نام به‌روزهای پایانی طرح خودداری کنند.

انتهای پیام // ا ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.