سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

تجلیل از آتش نشانان نمونه

در مراسمی از آتش نشانان نمونه بندرانزلی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در مراسمی با حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر، از آتش نشانان نمونه بندرانزلی و فرزندان ممتاز کارکنان شهرداری در عرصه علم و دانش تجلیل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بندرانزلی با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز آتش نشان و گرامیداشت شهدای آتش نشان سال 59 گفت : در 2 سال گذشته تلاش فراوانی برای ارتقاء سطح ایمنی شهرستان با افزایش تجهیزاتآتش نشانی و سطح آمادگی پرسنل انجام شده است.

اسماعیل خجسته افزود : غیرت ، تعصب ، شهامت و دلاورمردی های آتش نشان های بندرانزلی مثال زدنی است.

وی گفت : بندرانزلی دارای یکی از قویترین آتش نشانی های بومی کشور بوده و دلیل این ادعا مهار حریق برج طاووس منطقه آزاد انزلی توسط آتش نشانی انزلی و تقدیر استاندار گیلان از این آتش نشانان است.

در ادامه مراسم شهردار بندرانزلی با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش شبانه روزی آتش نشانان این شهرستان گفت : با وجود انتظارات و توقعات زیاد مردم و مسئولان از پرسنل شهرداری ، متاسفانه امکانات و ساختار شهرداری انزلی براساس انتظارات، توسعه نیافته است.

رضا پورشعبان افزود : باید قدر و منزلت جایگاه آتش نشانان را گرامی داشت و به داشتن چنین آتش نشانانی دربندرانزلی افتخار کنیم.

در پایان این مراسم از آتش نشانان بندرانزلی و فرزندان دانش آموز و دانشجوی ممتاز کارکنان شهرداری و همچنین پیشکسوتان آتش نشانی این شهرستان تجلیل و توسط مدیر سازمان آتش نشانی بندرانزلی سر دوش ارتقاء درجه به 7 آتش نشانان این شهرستان اهدا شد.

همچنین تجهیزات و امکانات آتش نشانی بندرانزلی در حاشیه این مراسم در معرض دید علاقمندان گذاشته شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.