سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

حمایت مالی از مدال آوران

رییس کمیته ملی المپیک گفت : ورزشکاران برای کسب مدال های بیشتر به حمایت های مالی نیاز دارند تا بدون دغدغه به تمرینات خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کرمان سومین استانی است که دیشب میزبان کیمیا علیزاده ،سهراب مرادی و سعید عبدولی سه مدال آور مسابقات المپیک ریو بوده است.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک گفت : پیش از برگزاری مسابقات المپیک تفاهمنامه ای با هدف حمایت از قهرمانان و مدال آوران بین فروشگاه های زنجیره ای رفاه و کمیته ملی المپیک منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم دیشب توسط فروشگاه رفاه کرمان برگزار شده است گفت : ورزشکاران برای کسب مدال های بیشتر به حمایت های مالی نیاز دارند تا بدون دغدغه به تمرینات خود ادامه دهند.

هاشمی خاطرنشان کرد : کسب 25 مدال در بازی های المپیک ریو علاوه بر افتخار برای کشور، انگیزه ای برای ورزشکاران شده است.

در حاشیه این مراسم سهراب مرادی که موفق به کسب مدال طلا در رشته وزنه برداری در وزن 94 کیلوگرم شده است گفت : اگر مشکلات مادی ما حل شود قطعا شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران به حمایت بیشتری از طرف مسئولین نیاز دارند افزود : تمرینات جدیدخود را برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی آغاز می کنم.

کیمیا علیزاده به عنوان اولین بانویی که در مسابقات تکواندو مدال برنز کسب کرده هم گفت : سطح مسابقات خیلی بالا بود اما تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا خواهم کرد.

سعید عبدولی که در مسابقات کشتی فرنگی شرکت کرده بود گفت : پس از 8 سال تمرین داوری های خوبی در حقم نشدولی باهمه این شرایط امسال موفق به کسب مدال برنز شدم.

همچنین فروشگاه رفاه از قهرمانان پارالمپیک نیز تجلیل کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حمایت ، مدال آوران ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.