سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

به روز شدن شیوه های امر به معروف در استان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوه های امر به معروف و نهی از منکر در این استان با توجه به تنوع روز افزون تهاجم فرهنگی دشمنان باید جدید و به روز باشد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی درنشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ارائه آموزش های لازم به رابطان امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان و افزایش سطح آگاهی آنان ضروری است.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به مردم از مصادیق بارز گسترش معروف ها در جامعه است که باید همواره مورد توجه مسئولان اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ماهانه 12 معروف و 12 منکر رایج در جامعه توسط رابطان امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی این استان مشخص و اقدام های جدی در زمینه ترویج و یا مقابله با آنها انجام شود.

محمدی بیان کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای عمل به فرایض امر به معروف و نهی از منکر، ترویج معروف ها و مقابله با منکرهاست که باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رابطان امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی این استان فعالیت های خود در زمینه ترویج معروف ها و مقابله با منکرها را محدود به درون اداره نکرده بلکه در جامعه نیز تلاش و اقدام کنند.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی اظهار داشت: پرهیز رابطان امر به معروف و نهی از منکر نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد از هرگونه افراط و تفریط در زمینه ترویج معروف ها و مقابله با منکرها ضروری است.

وی خواستار افزایش تعامل و ارتباط رابطان امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان برای پیشبرد بهتر امور شد.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.