سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولیانی: ترامپ در مناظره نجابت به خرج داد

جولیانی اظهار کرد ترامپ باید از رسوایی اخلاقی بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی برای حمله به کلینتون در مناظره استفاده می کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس ای تودی، رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک اظهار کرد دونالد ترامپ در مناظره انتخاباتی با کلینتون بیش از حد "نجیبانه" رفتار کرد. وی گفت ترامپ باید کلینتون را به دلیل رسوایی اخلاقی همسرش و رابطه نامشروع وی با "مونیکا لوینسکی" مورد حمله قرار می داد.

جولیانی اظهار کرد: «بیل کلینتون، همسر هیلاری، به آمریکا بی احترامی کرد. رسوایی اخلاقی رئیس جمهور پیشین آمریکا در زمان تصدی مقام ریاست جمهوری، بی احترامی به همه بود. کاری را که هیلاری کلینتون با مونیکا انجام داد، نباید فراموش کرد. مونیکا یک کارآموز بود؛ اما آنها او را یک زن دیوانه خواندند.»

مونیکا لوینسکی یکی از کارآموزان مشغول به کار در کاخ سفید بود که بیل کلینتون، همسر هیلاری و رئیس جمهور وقت آمریکا، با وی رابطه غیراخلاقی برقرار کرده بود.

جولیانی در ادامه گفت: «هیلاری پس از 20 سال زندگی با بیل کلینتون مورد خیانت قرار گرفت؛ اما مونیکا را دیوانه خواند و به او حمله برد. مونیکا حقیقت را به او گفته بود؛ اما او قبول نکرد. همین امر نشان می دهد او برای کسب منصب ریاست جمهوری بیش از حد احمق است.»

جولیانی پیش از این از عملکرد ترامپ در مناظره دفاع کرده و او را یک فمینیست واقعی خوانده بود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.