احتمال حضور جنیفر فلاورز در نخستین مناظره انتخاباتی ترامپ و کلینتون، جنجال زیادی به پا کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، به تازگی اخباری منتشر شده است که کمپین "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا قصد دارد از "جنیفر فلاورز" معشوقه سابق بیل کلینتون دعوت کند در نخستین مناظره انتخاباتی ترامپ با هیلاری کلینتون، حضور یابد. جنیفر فلاورز در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 1992، از رابطه عاشقانه اش با بیل کلینتون پرده برداشته بود.

این درحالیست که روز گذشته "مایک پنس،" معاون دونالد ترامپ در مصاحبه های تلویزیونی خود صحت این خبر را رد کرد و گفت: خانم فلاورز در این مناظره حضور نخواهد داشت. 

اما "جنیفر فلاورز" نیز در یادداشتی برای نیویورک تایمز نوشت: بله من هم حضور خواهم یافت.

"کلیان کانوی،" مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در مصاحبه با "ای بی سی" گفت: ترامپ می خواهد با این کار به مردم یادآوری کند که یک مرد قدرتمند است. 

گفته می شود دعوت از جنیفر فلاورز می تواند برای ترامپ چالش برانگیز باشد؛ زیرا این اقدام از سوی بسیاری از زنان ناپسند قلمداد می شود.

"مارک کوبان،" سرمایه دار آمریکایی که از طرفداران جدی هیلاری کلینتون است هفته گذشته در حساب توییتر خود اعلام کرد ستاد انتخاباتی کلینتون به او این حق را داده است که در نخستین مناظره انتخاباتی این نامزد دموکرات با ترامپ حضور یابد.

در سال 1992، بیل کلینتون وجود هرگونه ارتباط با "جنیفر فلاورز" را رد کرد. اما پس از مدتی مجبور شد به این رابطه غیراخلاقی اعتراف کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار