سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اعمال محدودیت های ترافیکی از امشب

از ساعت 24 امشب محدودیت های ترافیکی در قزوین اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس پلیس راهور استان گفت: از ساعت 24 امشب همه ورودی ها به سمت مسیر راهپیمایی و استقبال از رئیس جمهور با محدودیت ترافیکی همراه خواهد شد.

بگفته سرهنگ محمدرضا محمدی، از امشب  محدوده بلوار خرمشهر، بلوار آیت الله طالقانی و همه محدوده های منتهی به تقاطع ولیعصر و بلوار شهید بهشتی، مسدود می شود.

وی افزود: امشب خودروهای پارک شده از تقاطع پل قدس تا ورزشگاه شهید رجایی و همچنین مسیرهای منتهی به راهپیمایی و استقبال از رییس جمهور جمع آوری خواهد شد.
سرهنگ محمدی تاکید کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی خودروها را با جرثقیل به  پارکینگ های مجاز و خارج از محدوده منتقل خواهند کرد .

رئیس پلیس راهور استان همچنین گفت: از ساعت 7 صبح فردا  همه ورودی ها منتهی به میدان مینودر از سمت آزادراه ها و جاده قدیم و جاده کورانه با محدودیت ترافیکی مواجه است.

وی با اشاره به محدودیت در جاده قدیم قزوین از سه راهی شهر صنعتی البرز به قزوین گفت: خودروهایی که از سمت تهران به قزوین می آیند نیز با محدودیت مواجه خواهند شد که خودروها به سمت آزاد راه ها وهمچنین به کمربندی قزوین - زنجان  هدایت می شوند که در صورت ورود به شهر قزوین می توانند از بلوار نخبگان و همچنین بلوار امام خمینی در محدوده صدا و سیما و امام علی خارج شوند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: همه خروجی ها ازشهر قزوین  از جمله طبقه فوقانی پل قدس به سمت بلوار خامنه ای و میدان مینودر به سمت تهران باز است و برای خروج محدودیتی نداریم.

لیلا چگینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.