سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تحول درفرهنگ شهر با گسترش آموزش شهروندی

شهردار مشهد گفت: فرهنگ شهر را با گسترش آموزش شهروندی متحول کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید صولت مرتضوی در جلسه شورای راهبردی آموزش شهروندی افزود: در حوزه آموزش‌های شهروندی ظرفیت‌های فراوانی در شهر مشهد وجود دارد که باید از آن به بهترین نحو استفاده شود.

وی گفت: با توجه به حجم استفاده از تاکسی و اتوبوس در شهر مشهد، سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی می‌توانند نبض شهر به دست بگیرند و نقش مهمی در حوزه آموزش‌های شهروندی داشته باشند.

شهردار مشهد با اشاره به استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ها گفت: صدا و سیما ظرفیت بالایی دارد که می‌توان با انتخاب جوایزی همچون خودرو و عتبات عالیات در یک برنامه جذاب، فرهنگ شهروندی را به بهترین نحو به شهروندان آموزش داد.

مرتضوی گفت: باید از ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش و مساجد برای آموزش‌های شهروندی بهترین استفاده را ببریم که با توجه به این موارد می‌توانیم فرهنگ شهر را متحول کنیم.

وی تصریح کرد: در طی یک سال گذشته در حوزه آموزش‌های شهروندی اقدامات خوبی صورت گرفته اما به نظر من هنوز با توجه به ظرفیت شهر، شهروندان و شهرداری در این حوزه باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

شهردار مشهد گفت: متأسفانه آلودگی هوا در شهر مشهد رو به افزایش است که باید در بحث آموزش شهروندی استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی مورد توجه و تأکید ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.