سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

نمایشگاه دائمی عکس جاذبه های گردشگری نیر گشایش یافت

به مناسبت روز جهانی جهانگردی، نمایشگاه دائمی عکس جاذبه ها، قابلیت ها و توانمندی های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر گفت: نمایشگاه دائمی عکس جاذبه ها، قابلیت ها و توانمندی های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر همزمان با روز جهانی جهانگردی پنجم مهرماه سال 95 در موزه نیر افتتاح شد.

جابر اسدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری این شهرستان عنوان کرد و افزود: علاقمندان و گردشگران می توانند به صورت رایگان از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه عکس های جاذبه ها و توانمندی های گردشگری شهرستان نیر به صورت چهار فصل تهیه شده است، اظهار داشت: درحال حاضر در نمایشگاه فوق، 44 تابلو عکس از جاذبه های گردشگری این شهرستان در دو فصل بهار و تابستان به نمایش گذاشته شده و بقیه عکس ها نیز در فصول پائیز و زمستان سال جاری تهیه خواهد شد.

وی افزود: شهرستان نیر دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری چون پل قرمز، دهکده صخره ای آباذر، سنگ افراشته های پیرنق، مناطق نمونه گردشگری بولاغلار نیر، سد یامچی، آّب گرم سبلان و قینرجه، کاروانسرای شاه عباسی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.