سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی:

آرامش امروز ما مدیون جان فشانی های شهدا و ایثارگران است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آرامش امروز ما مدیون جان فشانی های شهیدان و ایثار گران است و آنچه که امروزه در اختیار داریم باید در خدمت آنان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاح بخشICU بیمارستان ساسان که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در هشت سال دفاع مقدس فرزندان این سرزمین برای دفاع از کیان کشور از جان خود گذشتند و باعث عبرت برای همگان حتی ورای مرزهای این کشور و عامل ثبات و پیروزی ما شدند و با جان خود این نظام را بیمه کردند، اکنون وظیفه ماست که  آنچه را که خوب داریم در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

وی افزود: بیمارستان ساسان یکی از مهمترین بیمارستان های کشور برای ارائه خدمات به ایثار گران و جانبازان است که تا چند سال پیش دارای نواقصی بود که درخور ایثارگران نبود ولی امروزه به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته که البته هنوز ایراداتی دارد که نیازمند برداشت گام های بلندتری در این خصوص است ولی در کل می توان گفت هم اکنون دغدغه خاصی در این بیمارستان نداریم.

شهیدی تصریح کرد: در حال حاضر موفق شدیم این بیمارستان را که زیر نظر بنیاد مستضعغان و ایثارگران بود، تحت نظر بنیاد شهید قرار دهیم و بخشICU این بیمارستان را که از 2سال پیش در فکر ایجاد آن بودیم، امروز به بهره برداری برسانیم.

رئیس بنیاد شهید در پایان گفت: امیدواریم به همت همه مدیران و دست اندرکاران، بیمارستان ساسان یکی از بیمارستان های ممتاز برای خدمت رسانی به مردم خصوصا ایثارگران و جانبازان عزیز شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.