سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دست دشمن را در آستین قطع می کنیم

فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش گفت: نیروهای نظامی ایران اسلامی کوچکترین تعرض به کشور را قاطعانه پاسخ داده ودست دشمن را در آستین قطع خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ ستاد محمدرسول همتی در مراسم نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان شهرضا گفت : خودباوری از بهترین نتایج جنگ بود چون در زمان شروع جنگ ما شرایط خاص و سختی را داشتیم .
امیرهمتی افزود: در ابتدای جنگ ما حتی سیم خاردار نداشته ودر تمامی زمینه ها به آمریکا و غرب وابسته بودیم .
وی گفت : در آن زمان فقط نیروهای انسانی متکی به خداوند را در اختیار داشتیم و این نیروها توانستند با دستان خالی دنیای استکبار را به زانو درآورند.
فرمانده گروه 22توپخانه ارتش گفت: ما در جنگ به دنیا ثابت کردیم ایرانی می تواند بر خود متکی باشد.
امیرهمتی با اشاره به نقش ایران در معادلات منطقه ودنیا تصریح کرد: اکنون نظام قدرت جدید، بر نقش تاثیر گذار ایران در تمامی معادلات اذعان دارد و این در سایه دین اسلام و هدایت رهبری محقق شد.
وی افزود: در تمامی صحنه ها قدرتهای جهانی و نظام سلطه به این نتیجه رسیده که بسیاری از مشکلات منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نیست.
امیر همتی گفت: نیروهای مسلح آماده انجام وظایف و ماموریت ها در تمامی شرایط جغرافیایی هستند.
وی گفت: نیروهای نظامی کشور امروز به مدد توان داخلی به تولید انواع سلاح های نظامی پیش رفته رسیده و و به روز ترین علوم نظامی در دانشگاه های نظامی ایران تدریس می شود.
فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش با اشاره درخشش ورزشکاران ارتش ایران در دنیا گفت: در مسابقات ورزشی ارتش های جهان، ایران مقابل مدعیان قوی ترین ارتش های دنیا قادر به کسب رتبه های یک رقمی بوده است.
امیر همتی تصریح کرد: در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید مرادی مردم شهرضا افتخاری دیگر آفریدند.
وی گفت: نظامیان ارتش وقتی این همه شکوه ومحبت را از طرف مردم قدر شناس شهرضا می بینند مطمئن می شوند می توانند سنگینی بار مسائل را بیش از پیش تحمل کنند.
در این مراسم باشکوه ،گردانهاونیروهای نظامی گروه 22 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران ، هواوفضای سپاه ، نیروی انتظامی شهرضا و بسیج در قالب گردانهای نمونه پیاده و موتوری از مقابل قرآن مجید و تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری رژه رفته و آمادگی خود را جهت حفظ ارزشهای و آرمانهای امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کردند .
همچنین از خانواده شهید حرم شهید مرادی و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی شهرستان شهرضا تجلیل شد.


انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرضا ، مراسم ، دست دشمن ، آستین ، قطع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.