به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام موسی بن جعفر (ع) ویژه‌ برنامه‌هایی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد امام موسی بن جعفر (ع) در حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی آستان قدس رضوی، هم‌زمان با فرارسیدن 20 ذی‌الحجه که به روایتی روز میلاد امام موسی بن جعفر (ع) است، ویژه‌برنامه‌ای با حضور خیل عاشقان و دوستداران مکتب ولایت، زائران و مجاوران امام هشتم (ع) در صحن جامع رضوی حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر حیدری‌کاشانی به تبیین سیره اهل‌بیت و اهمیت بهره‌مندی از الگوهای الهی پرداخت و اظهار کرد: سیره عملی و علمی ائمه اطهار (ع) بهترین وسیله برای حفظ فرهنگ اسلامی است.

وی افزود: امروز دشمنان دین مبین اسلام با شگردهای مختلف به دنبال تضعیف عقاید شیعی هستند و توسعه فرهنگ زیارت و انتقال این مقوله مذهبی به نسل جوان تنها راهکار مقابله با شبهات است.

حیدری‌کاشانی گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید جوانان جامعه را با فرهنگ اهل‌ بیت (ع) آشنا کنیم، چراکه هرچه مردم با فرهنگ امامت، ولایت و مسیری که آن‌ها ترسیم کرده‌اند بیشتر آشنایی پیدا کنند در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن در امان خواهند بود.

در ادامه این مراسم باشکوه، پس از تلاوت قرآن و شعرخوانی، مدیحه‌ سرایی و قرائت اشعاری در مدح و منقبت حضرت امام موسی بن جعفر (ع) انجام شد.

انتهای پیام/ ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.