همزمان با سالروز عید بزرگ غدیر خم پرچم حرم مطهر امیرالمؤمنین(علیه السلام) بر فراز گنبد فیروزه‌ای مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، این مکان مقدس در سالروز عید بزرگ غدیر خم شاهد حضور خیلی عظیمی از عاشقان و مشتاقان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) بود که از اقصی نقاط این کره خاکی برای عرض تبریک به قطب عالم امکان خود را به میعادگاه منتظران رسانده بودند.

بعد از ظهر امروز کاروان‌های مردمی با در دست داشتن پرچم‌های مزین به نام امیرالمومنین(علیه السلام) و یا مهدی(عجل الله تعالی فرجه) و شاخه‌های گل، مسیر بلوار پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) به مسجد مقدس جمکران را طی کرده و در بدو ورود به این مکان مقدس مورد استقبال خادمان مسجد مقدس جمکران قرار گرفتند.

در روز عید ولایت، طی مراسم باشکوهی که با حضور مسؤولین، خادمان و زائران مسجد مقدس جمکران برگزار شد، پرچم متبرک حرم حضرت علی(علیه السلام) بر فراز گنبد فیروزه‌ای این مکان مقدس برافراشته شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به نمایندگی از تولیت این مکان مقدس ضمن تبریک عید غدیر خم، موضوع امامت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) را امتداد و استمرار ولایت امیرالمومنین(علیه السلام) عنوان کرد.

پرده‌خوانی غدیر، خواندن عقد اخوت، شعرخوانی، برگزاری برنامه‌های ویژه کاروان‌های غیرایرانی، ویژه‌برنامه‌های غدیری برای کودکان و نوجوانان و قرائت فرازهای مهدوی خطبه غدیر از دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در روز غدیر بود.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.