سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

دفع خطر جنگ از کشور با اقتدار روزافزون و توان دفاعی نظام

مطرح‌کنندگان تعطیلی قوای نظامی کج‌اندیشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛هاشمی امام جمعه شهرک آیت‌الله طالقانی ماهشهر گفت: از نظر دفاعی به جایگاهی رسیده‌ایم که دشمن جرأت حمله به کشور را ندارد و اقتدار روزافزون و توان دفاعی نظام باعث شده که خطر جنگ از کشور دفع شود.

حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرک آیت‌الله طالقانی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه افزود: معظم‌له در منویات خود به تصریح برخی حرف‌های نادرست در مورد رابطه توسعه اقتصادی و تعطیلی نیروی نظامی کشورهایی مثل ژاپن و آلمان پرداختند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این حرف‌ها مغالطه و کج‌اندیشی است گفت: نیروی نظامی و دفاعی خود را تعطیل کنیم که به پیشرفت برسیم؟ چنین چیزی ممکن نیست، برخی یا نمی‌فهمند یا خود را به نفهمی می‌زنند.

خطیب جمعه شهرک آیت‌الله طالقانی افزود: برخی می‌گویند کشور و نظام در معرض خطر حمله نظامی با مذاکره با آمریکا و تصویب برجام سایه جنگ از سر کشور برداشته شد، این نیز مغلطه و سخن باطل دیگری است.

هاشمی گفت: همه به خوبی می‌دانند از نظر دفاعی به جایگاهی رسیده‌ایم که دشمن جرأت حمله به کشور را ندارد و اقتدار روزافزون و توان دفاعی نظام باعث شده که خطر جنگ از کشور دفع شود.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در حالی که نهال انقلاب بسیار جوان و در حال شکل‌گیری بود رژیم بعث با حمایت همه جانبه دنیا به کشور حمله کرد اما چون کشور و انقلاب زیر لوای امام زمان (عج) بود به برکت خون شهیدان در جنگ به پیروزی رسیدیم.

امام جمعه شهرک آیت‌الله طالقانی ماهشهر همچنین به نفوذ و حرکات خزنده فرقه‌های انحرافی همچون وهابیت اشاره کرد و گفت: باید در مقابل نفوذ این فرقه‌ها بیدار و آگاه باشیم برنامه آنها سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که البته این آرزو را به گور خواهند برد.

هاشمی افزود: دشمنان با دامن زدن به مسائل قومیتی قصد تفرقه‌افکنی و ضربه زدن به نظام را دارند که باید در مقابل این دسیسه هوشیار باشیم و آب به آسیاب آنها نریزیم.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها به مطالبه رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: از نظر علمی هیچ کم و کاستی نسبت به دیگر کشورها نداریم، باید روی پای خود ایستاده و از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند خودداری کنیم و به کشورهای دیگر وابسته نباشیم.

خطیب جمعه شهرک آیت‌الله طالقانی ماهشهر در پایان با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس افزود: پدران و مادران دوره پیش‌دبستانی فرزندان خود را جدی بگیرند و حتماً نسبت به ثبت‌نام و تحصیل آنها در این مقطع اقدام کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.