سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

افزایش 13 درصدی اعتبارات بهزیستی استان

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات اختصاص یافته به این اداره نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است .

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ خلیفه جمشیدی گفت: اعتبار سالجاری این اداره کل را افزون بر 325 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: این اعتبار از محل اعتبارات ابلاغی سالجاری استانی و تملک سرمایه ای برای این اداره کل در راستای کمک به محرومان و طرح های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی مصوب شده است.

وی گفت: 100درصد اعتبار افزون بر 288 میلیارد ریال سال گذشته این اداره کل در استان جذب شد.

جمشیدی اظهارکرد: اعتبارات ابلاغی در بخشهای توانبخشی، خرید تجهیزات توان پزشکی ،هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، نگهداری سالمندان، بیماران، معلولان جسمی و ذهنی و خدمات برجامعه هدف هزینه می شود.

وی گفت: بخشی از اعتبار این اداره کل برای پرداخت یارانه موسسات و کلینیک های مددکاری، افراد در معرض آسیب، هزینه غذای گرم مهدکودک ها در روستاهها، زنان مطلقه، ازکارافتاده و زنان سرپرست خانوار پیش بینی شده است.

وی از زیر پوشش بودن پنج هزار و 817 معلول و بیمار روانی و 16هزار و 960مددجوی از جمله زنان بی سرپرست و طلاق گرفته و از کارافتاده خبر داد و افزود: سالانه 91میلیارد ریال مستمری به این افراد پرداخت می شود.

بیش از 15درصد جمعیت 700هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد از حمایت نهادهای امداد رسان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردارند.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.